رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

رهام

بدون عنوان

1393/2/18 0:21
نویسنده : مامان مژگان
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

پسر گل مامان امروز سه ماه و 19 روزت شده عزیزکم

مامانی این روزا اصلا خوب شیر نمی خوری، امروز با بابایی رفتیم پیش دکترت(همون دکتر پیرمرد مهربونه و خوش اخلاقه ، دکتر کلانتر معتمدی) یه دکتر 60-70 ساله است که خیلی تو کارش خبرست، از یه ماهگیت پیش این دکتر اومدیم برای چکاپ های ماهانت

نفس مامان امروز که وزنت کردیم 6کیلو و 650 گرم شده بودی و نسبت به سه هفته قبل فقط 300 گرم وزن اضافه کردی، نمی دونی چقد غصه خوردم مامانیغمگین، رهام عزیزم تو باید خوب شیر بخوری مامان تا زود زود بزرگ شی ، چند ساعت پیش حدود 6 ساعت می شد که اصلا شیر نخورده بودی و اصلا هم زیر بار شیر خوردن نمی رفتی، از گرسنگی گریه می کردی ولی باز شیر نمی خوردی ، خیلی ناراحتت بودم و نمی دونستم چه کنم، به زور پستونک دوست داشتنیت خوابت کردم و تو خواب یکم شیر خوردی چشمک

عزیز دل مامان بیدار شدی و من باید بیام پیشتمحبتبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد