رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رهام

نوروز 95

1395/1/10 12:04
نویسنده : مامان مژگان
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی

سال 95 هم شروع شد ! و مثل همیشه همچنان در حال بدو بدوییم 

چند روزی رفتیم امافت ، عاشق اونجایی و خیلی هیجان زده می شی از دیدن حیونا (گاو ، گوسفند، مرغ و ....)

منم از این فرصت استفاده کردم و با پستونکت خدافظی کردیم

البته قبلش پیش مشاور رفتم که یه سری راهکار بهم بده که خیلی اذیت نشی ، که البته راهکاراش خیلی به دردمون نخورد و به روش های که خودم فکر می کردم کناسبه دست به کار شدم

یه روز جکی (خرسیت) باهات یه صحبت جدی و مردونه کرد و بهت گفت که رهام خون شما دیگه بزرگ شدی و دیگه نی نی نیستی به خاطر همین باید با می می (پستونک) خدافظی کنی 

اولش برات جالب بود و تا وقتی امافت بودیم خیلی به مشکل بر نخوردیم، هر وقت یاد می می می افتادی خودت می گفتی جکی بیاد و صحبت کنه"جکییییی صووووبت"

ولی وتی برگشتیم خونه خودمون قصه تازه شروع شد، هوا مدام بارونی و سرد بود و نیم تونستیم بیرون ببریمت، الهی بگردم خیلیی اذیت شدی، بد اخلاق و لجباز شدی ، دیشب یه عروسی دعوت بودیم، اصلا بهمون اجازه ندادی وارد مهمونی بشیم و می گفتی بریم خونه ، من و بابایی هم تصمیم گرفتیم برگردیم خونه و نزاریم اذیت شی

مامانی هفته آینده عروسی دایی امیره، امیدوارم تا اون  موقع همون رهام سابق شاد و مهربون بشی ، امسال رو با یه پروژه سنگین شروع کردیم ، امیدوارم تو بقیه پروژه ها (مهد و پوشک) هم همکاری کنی و راحت باهاشون کنار بیایی

خیلییییی خیلییییی دوستت دارم عزیز دل مامان که داری به سرعت بزرگ می شی بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد