رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

رهام

در آستانه سال نو 95

1394/12/26 10:28
نویسنده : مامان مژگان
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

می بینی مامانی زمان چقدر داره زود می گذره

باورت می شه امسال عید هم رسید

باورت می شه 26 ماهت تموم شد، عشق مامان اصلا  دوست ندارم این روزای شما با این سرعت سپری بشه

از همین الان دلم برای شیرین کاریا و شیرین زبونیات تنگ میشه

خیلییییییییی پسر خوبی هستی رهام، کمی شیطون هست یکه به نظرم برای پسربچه ها طبیعیه و من این شیطنتت رو دوست دارم

بسیار کنجکاوی و عاشق کارهای فنی و عاشق جعبه ابزار بابایی هستی ، دو سری برات جعبه ابزار اسباب بازی خریدم ولی اصلا دوست نداری با اونا بازی کنی و واقعی ها رو می خوای

عاشق بازی با بچه های هم سن و سالت شدی

وقتی وبا بچه ها بازی می کنی عاشقت می شم،بسیار دست و دلباز اسباب بازیهات رو به اونا می دی (البته این اخلاق رو جدید پیدا کردی چون تا چند وقت پیش کاملا بر عکس بود J ) و اگه بزرگتر باشن پیرو می شی و اگه شما بزرگتر باشی لیدر می شی برای شیطونی کردن ها 

تقریبا جمله های 2-3 کلمه ای  رو به راحتی ادا می کنی ، موصوف و صفتها رو کنار هم به خوبی می چینی، عاشق مهمونی رفتن هستی ، عاشق پارک و تاپ بازی و سرسره بازی هستی ، وقتی می ریم بیرون دیگه رضایت نمی دی برگردیم خونه

نمی دونم قبلا گفتم یا نه ، 2 ماهی می شه که تو اتاق خودت و تو تخت خودت می خوابی، وقتی وارد خونه جدید شدیم بسیار از اتاقت استقبال کردی و از همون موقع برای خواب به اتاق  خودت رفتی،در این حد که دیشب چون خسته بودم و جون قصه گفتن نداشتم گفتم بیا پیش مامانی و بابایی بخواب، اولش اومدی بعد مدام می گفتی اقاقم و خلاصه برگشتیم توی اتاقت و مامانی نیم ساعت داشت قصه می می نی رو برات تعریف می کرد که بخوابی 

عزیز دلم مامان و بابا خیلیییییییی دوستت دارن و از حضورت انرژی و امید و سرزندگی می گیرنمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد