رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رهام

مرسی مامان

1394/11/25 12:23
نویسنده : مامان مژگان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی معصوم و دوست داشتنی مامان

مرسی مامانی که دیروز بهم گفتی یکی از قشنگ ترین و با مفهوم ترین جمله هایی بود که تو عمرم شنیدم

می خوام بدونی که خیلییییییییی دوستت دارم و لحظه لحظه زندگیم با حضور تو که معنا می گیره محبت

عشق مامان دیروز بعد از کار با مهناز جون رفتیم که برای عروسی دایی امیر لباس بخرم

وقتی برگشتم خونه شما تازه از خواب بیدار شده بودی

منم طبق معمول وقتی خیلی خسته می شم ،سردرد داشتم

رفتیم خونه خودمون،دیدم خیلی بی حس و حالی و از خستگی خودم عذاب وجدان گرفتم

پیش خودم گفتم این بچه معصوم چه گناهی داره،من تحت هر شرایطی باید به خاطر رهام هم که شده شاد و پر انرژی باشم

شروع کردیم با هم به رقصیدم

شما برای من آواز می خوندی و من می رقصیدم ، کلی دو تایی با هم  خندیدیم و  رقصیدیم

لحظه های قشنگی بود، تو همین لحظه ها بود که بدون اینکه اتفاقی بیافته گوشه مبل وایسادی و تو چشمام نگاه کردی و بی مقدمه گفتی مرسی مامانمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد