رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رهام

برای پسرم

1393/9/5 12:42
نویسنده : مامان مژگان
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم این متن رو وقتی خوندم با دل و جون حسش کردم و خواستم برای تو هم بزارمشمحبت

"مرد کوچک مادر

فدای قد و بالایت

خوب به حرفهای مادر گوش کن

حرفهای شاید تلخ و سنگینیست

اما باید از همین بچگی ات 

برایت بگویم تادر آینده آماده باشی برای مرد شدن

تو قرار است مرد خوبی شوی

مرد خوب بودن کار سختی است

اینکه قوی باشی اما مهربان

صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند

اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون

و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی

عزیز دل مادر

تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست

اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی

و بعد عشقت

عشق چیز عجیبی نیست

حسی است مثل موقع هایی که صدایم می کنی:

مادر

و من می گویم : جان مادر

و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم 

لابلای حروف الفبا و اعداد 

خودم عادتت می دهم

به گفتن دوستت دارم 

گل خریدن 

قدم زدن

و غافل گیر کردن

پسرم

بزرگ شدن، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات....

اما تو عجله نکن برای بزرگ شدن 

وقتش که برسد تو هم بزرگ می شوی و گرفتار 

تمام عشقم در تو خلاصه می شود....

تا ابد دوستت دارم

تو جان منی محبت

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرخنده
5 آذر 93 13:35
مژگان جونم فوق العاده متن زيبايي بود عزيزززززززززززززززم چند بار خوندمش بوس براي رهام جونم كه مامان مژگان ميخواد عاشقي را بهش ياد بده
مامان مژگان
پاسخ
مرسی فرخنده جونمامیدوارم بتونم رهام رو جوری تربیت کنم که به معنای واقعی مرد باشه، ملیسای دوست داشتنیم رو ببوس
مامان زهره
5 آذر 93 13:46
مادر بودن فقط زائیدن نیست ،تربیت درسته. خداوند سایه تونو از سر پسرتون کم نکنه
مامان مژگان
پاسخ
همینطوره عزیزم، ممنون که به ما سر زدین
مامان عسل 
8 آذر 93 7:48
سلام مژگان جون خوبی؟ رهام عزیز.دوست داشتنی خوبه؟ ایشالله که همیشه خوب باشین....فداتشم مطلبت خیلی قشنگه
مامان مژگان
پاسخ
سلام عزیزممرسی ایشالا شما و عسل جونم هم همیشه خوب باشین عسل عسلی رو ببوس
مامان زهره
9 آذر 93 12:57
مژگان جان قسمت درباره وبلاگت کلمه کوه اشتباه تایپ شده
مامان مژگان
پاسخ
ممنون عزیزم، اصلاح شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد