رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رهام

بای بای کردن رهامم

1393/8/27 12:22
نویسنده : مامان مژگان
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از عسل مامانمحبت

خیلی خیلی عاشقتم پسر گلممحبت

نمی دونم چطور با کلمات احساسی رو که بهت دارم بیان کنم ، همین قدر می تونم بگم که همه وجودمی و خیلیییییییییی دوستت دارممحبت

عشق مامان دو روز پیش، یعنی تو 9 ماه و سه هفتگیت اولین بای بای زندگیت رو انجام دادیبغل

با خاله مریم رفته بودیم مغازه تا برای مادر بزرگ یه  ژاکت بگیریم، فروشنده یه پیرمرد مهربون بود، از مغازه که اومدیم بیرون خاله مریم گفت بای بای کن رهام، دستت رو آوردی بالا و شروع به بالا و پایین کردنش کردیبغلبوس

راستش خیلی بای بای رو باهات تمیرین نکرده بودم و به همین خاطر کلی هیجان زده شدم بوس

عزیز دل مامان متاسفانه کل آبان ماه رو مریض بودیغمگین، 3هفته طول کشید سرماخوردگیت خوب شه و تا داروی سرماخوردگیت تموم شد، یه ویروش اومد شراغت که به خاطر اون یه هفته اسهال و استفراغ داشتیغمگین

حالت خیلی بد مامانی، خلی غصه می خوردم برات، خیلی اذیت شدی، 3 شب کلا گریه کردی از دلپیچه

خیلیییی روزای بدی بود، از خدا می خوام دیگه مریض نشی و همیشه شاد و خندون ببینمت بوس

راستی یه روز با هم رفتیم کیدز کلاب که عکساشو برات می زام 

مامان فدای ناز خوابیدنت بشه عشقم محبتمحبت

این از آقا رهام در حال تقلید خنده مامانیبغل

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرخنده
28 آبان 93 11:29
آخه اميدوارم زودتر آبان تموم بشه وديگه هيچ وقت مريض نشي رهام ناز
مامان مژگان
پاسخ
مرسی مامان فرخنده جون، ملیسای نازمو ببوس
مامان فرخنده
28 آبان 93 14:40
قربونت بشم كه اين جور ناز ادا ماماني را درمياري رهام باهوش
مامان مژگان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان لیلی
1 آذر 93 11:31
الهی بمیرم پسر عزیزم... ایشالا هیچ وقت دیگه مریض نشی عزیزم. میدونم خیلی خیلی خیلی سخته... ایشالا همیشه سلامتی باشه مژگان جون همیشه میگم ای کاش میتونستم دردای آرسامو خودم به جون بخرم (دور از جون تو) ولی حیف نمیشه خدا رو شکر که دیگه آقا رهاممون حاش خوب شده و رفته ددری، تازه بای بای هم میکنه و ادا خنده مامان جونشم در میاره ای جوووووونم عزیز خاله
مامان مژگان
پاسخ
خدا نکنه لیلی جونم آره واقعا من حاضرم چند برابر بدتر مریض شم ولی حال رهامم خوب باشه آرسام عزیزم رو ببوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد