رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رهام

سومین دندون رهامم

1393/9/12 7:52
نویسنده : مامان مژگان
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی پسر گلم؟

عشق مامان سومین دندونش هم در اومد بغلجشنبوس

رهام من الان سه تا دندون داره محبت مبارکت باشه عمر مامانبوس

در اومدن این دندون هم کمی اذیتت کرد، کمی اسهال، بد خوابی و بی قراری به همراه داشتغمگین ولی خدا رو شکر الان خوبیآرام

احساس می کنم دندون های بالاییت که در بیان کلی چهره ات تغییر می کنه و چهره ات از نوزادی به چهره کودکانه تبدیل می شه، الهی مامان فدای چهره کودکانه گل پسرش بشه محبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
13 آذر 93 1:06
سلام.مبارککککککککککک باشه عزیزم.ایشاا... برای بقیه مروادیدات اذیت نشی گلپسر
مامان مژگان
پاسخ
مرسی سارا جون آرسام عزیزم رو ببوس
آیدا
13 آذر 93 13:19
مبارکت باشه نفس خاله مامان مژگان خودت خوبی همه چی رو به راهه... دلم خیلی تنگ شده براتون
مامان مژگان
پاسخ
مرسی خاله آیدا مهربونم منم خیلی دل تنگ شماامدوستتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد