رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

رهام

اولین کلمه رهامم

1393/7/8 8:53
نویسنده : مامان مژگان
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز تر از جان مامانبوس

خوبی عشقم؟محبت

تازه یه ساعتی می شه که اومدم سر کار ولی دلم یه ذره شده برات

هر روز صبح که میام سر کار شما از خواب بیدار می شی ، بغلت می کنم،  می بوسمت ، باهات یکم بازی می کنم ولی امروز خواب بودی که اومدم، به خاطر همین حسابی دلتنگت شدم، ولی در عوض امروز ساعت 1 میام خونه و دل سیر با هم بازی می کنیممحبت مامانی الان 4 روزی می شه که زود می یاد خونه و حسابی هر دومون از این قضیه خوشحالیم بغل

الهی مامان فدات شه یه هفته ای می شه که می گی " ماما" وقتی می رم تو اتاق ، چهاردست و پا دنبالم راه می یوفتی و ماما ماما می گی و می یای دنبالم ، آخ که چقدر عاشق این کارتمبغلمحبت

در واقع این اولین کلمه ای که با هدف بیانشن می کنیمحبت خیلی خوردنی می شی وقتی حرف می زنی

راستی مامانی چند وقتی می شه که دست دسی می کنیتشویقآفرین به شما پسر باهوشم، وقتی کسی رو می بینی که دست دسی می کنه شمام شروع می کنی، دیروز تو تلویزیون یکی دست زد دیدم شما هم مشغول دست زدن شدی خندونکبغل

عزیزکم دیگه سینه خیز کردن رو کنار گذاشته و برای رسیدن به هدفش فقط چهاردست و پا می کنهبوس

چند وقتی هست که تو تخت که می زارمت میله های تخت رو می گیری و رو زانوهات وای میستی ، کلی هم از این کارت به خودت می بالی و ذوق می کنی بغل

از علایقت بگم: کنترل، سیم، میز تلویزیون، هر وسیله کثیفی، مثل انواع کیف، گوش موبایل و تلفن ، لب تاپ، دمپایی و ...

اسباب بازیهای مورد علاقت :خرسی، لاکی لاکی، موسیقی بلتز، مهره های موشی موشی و ...

رهام عزیزم، نفس مامان، خیلی خیلی دوستت دارم عشقم، بودنت به زندگیم یه رنگ و بوی جدیدی داده، گاهی اوقات باورم نمی شه که مادر شدم، پسر گلی مثل رهام دارم، وقتی از در خونه می یام تو و صدات میکنم :رهامم، پسرم، عشق مامان" و عکس العمل قشنگت رو می بینم به خودم می گم مژگان چقدر خوشبختی با داشتن این فرشته کوچولوی عزیز، خدای عزیز و مهربون هزار بار شکر به خاطر بودن رهامم محبت

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرخنده
8 مهر 93 16:13
ماما مژگان بهت تبريك ميگم بخاطر داشتن همچين پسر نازي
مامان مژگان
پاسخ
ممنون مامان فرخنده جون، منم به شما تبریک می گم بابت داشتن ملیسای خوردنی و ناناز
مامان لیلی
16 مهر 93 15:00
عزییییزم.... آقا رهاممون هم دیگه برای خودش مردی شده هزار هزار هزار ماشالا...... مامان مژگان دیگه کم کم باید برای پسرمون دنبال زن باشیم...
مامان مژگان
پاسخ
آره خاله جون، هر چی به مامان می گم من می خوام داماد شم به حرفم گوش نمی کنه لیلی جون پسرم علاقه خاصی به خانومای خوشگل، جوون و به روز داره، اگه موردی سراغ داشتی معرفی کن
مامان آنیسا
23 مهر 93 7:15
ماشالا به این اقا کوچولوی خوشکل
مامان مژگان
پاسخ
ممنون عزیزم خدا دخملی خوشگلتون رو براتون حفظ کنه ممنون که به ما سر زدین
مامان عسل 
5 آبان 93 10:24
سلا مزگان عزیزهمیشه به سفروگردش ایشالله همیشه شادباشین عزیزدلم شرمنده دیربهتون سرزدم رهام عزیزم خاله فدات بشه که توسفراینقدرخوش اخلاق بودی مامانی اذیت نکردی عسل منم توسفری که اخیرابه شمال داشیم خیلی دخملی خوبی بودفدای هردوی شماهزارتابوسه واسه روی ماهت میفرستم جیگرخاله بوس
مامان مژگان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه خاله جون این فسقلی یااا هوای ماماناشون رو دارن عسل نازنینم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد