رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رهام

عکسای رهام نازنینم

1393/6/30 15:45
نویسنده : مامان مژگان
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیمحبت

خوبی عشقم؟ دلم یه ذره شده برات محبت

از هفته بعد قراره ساعت یک بیام پیشت و حسابی از در کنارت بودن لذت ببرم بغل

مامانی بالاخره تلسم شکست و می خوام چند تا از عکسات رو  بزارمبوس

عزیز دلم حسابی آب تنی و حمام کردن رو دوست داریخندونک

جدیدا چهار دست و پا می ری کنار لباس شوئیت و سعی می کنی وایسی ولی نمی تونی، کمکت می کنی 

چند وقتیه که می تونی با گرفتن میله های تختت وایسی ، کلی هیجان زده می شی از این کارتمحبت

اینم از پدر و پسر خیلی شیطون

احساس زیبای مادری محبت

اینم دو تا عکس دو ماهگیت پسرم بوس، چقدر عوض شدی عزیزکم بغل

اینم از سند شباهت شما به مامانی خندونک

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آیدا
31 شهریور 93 14:08
الهی من فدای هردوتون بشم دلم یهذره شدهبراتون.... ماشاالله رهام جونم حسابی بزرگ شدیعزیز دلم
مامان مژگان
پاسخ
خدا نکنه آیدا جونم،ما هم دلمون خیلی تنگ شده برات ایشالا امروز دیدار تازه می کنیم عزیزم
مامان فرخنده
1 مهر 93 13:56
خدا رهام جون براتون حفظ كنه اون عكس احساس مادري فوق العاده زيبا بود
مامان مژگان
پاسخ
سلام فرخنده جون، ممنون که به ما سر زدین، خدا ملیسای نازنین رو هم برای شما حفظ کنه
مامی آتریسا جون
2 مهر 93 16:40
سلام به شما مامان مژگان رهام جون و رهام عزیزم ماشالله به جیگری که اینقدر نازه عزیزم آره خیلی شبیه عکس خودتونه
مامان مژگان
پاسخ
سلام عزیزم، خیلی ممنون آتریسا جونم هم خیلی ناز و خوشگله، خدا حفظش کنه براتون و ممنون که به ما سر زدین
niloofar
13 مهر 93 17:45
چه سند جالبی. حالا کسی جرئت داره بگه رهام شبیه باباشه. آاااااااااااییییییی نفس کشششش
مامان مژگان
پاسخ
ولی هنوز یه سریا معتقدن که رهام شبیه باباشه روی ارغوان جونمو ببوس
مامان لیلی
16 مهر 93 15:03
الهی حمام دامادیت عزیز خاله چه عکسهای قشنگ و نازی ... دستت درد نکنه مژگان جان
مامان مژگان
پاسخ
فدات شم لیلی جون
مامان عسل 
5 آبان 93 10:30
عکسات خیلی بامزه است فداتشه خالهخیلی شبیه مامانییییییییییی عزیزم چیزی که عیان است چه......
مامان مژگان
پاسخ
مرسیییی مامان عسل مهربونهر کی می گه رهام شبیه منه ، کلی کیف می کنم، اخه رهام وقتی به دنیا اومد بسیااااااااااار شبیه باباش بود و اصلا ذره ای شبیه من نبود، ولی پسرم هوای مامانش رو داشت و داره کلا شبیه من می شه
اسرا
30 تیر 94 0:28
با عرض سلام و خسته نباشید اقا و خانم محترم باید بگم خیلی از وبلاگتون و پسر نازنیناون لذت بردم امیدوارم همه ى شما ها هنیشه هرکجا که هستید سالمو سلامت و شاد باشید و سایه ى پر محبتتون زیر سر پسرتون باشه خدا همتونو حفظ کنه و یه عمر خوشبختی برا شما و پسرتون نصیب کنه
مامان مژگان
پاسخ
سلام اسرا جان،ممنونم از لطفتت عزیزم من نتونستم وبت رو باز کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد