رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رهام

تغییر بزرگ

1393/6/15 12:08
نویسنده : مامان مژگان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ترینممحبت

خوبی عشق مامانمحبت

پسر گلم می خوام یه خبر خوب بهت بدم، مامانی تصمیم گرفت کارش رو نیمه وقت کنه، امروز رفتم و با رئیسمون صحبت کردم و بهش گفتم که تصمیم دارم یا کارمو عوض کنم یا پاره وقت کار کنم، دیگه طاقت اینطور اذیت شدنت رو ندارم نفسمآرام

این چند وقته خیلی تحت فشار بودم، وقتی صبحا می چسبیدی بهم و بغل مامان بزرگ نمی رفتی خیلی دلم می گرفت و به خودم می گفتم کجا داری می ری  مژگان، کجاست که ارزش تنها گذاشتن بچه ات رو داره، اونم 5 روز تو هفتهغمگین

این 2-3 ماهه که اومدم سر کار، زندگیمون فقط شده کار و کار و کار

من اصلا از این شرایط راضی نیستم مامان، بعد از ظهر ها هم که می رسیدم خسته بودم و اونطور که باید و شاید نمی تونستم برات انرژی بزارم

البته اینم بگم که این تصمیم اصلا تصمیم راحتی نبود پسرم، مامانی ممکنه با این تصمیمش کارش رو از دست بده، ممکنه تا چند وقتی مجبور بشه فقط تو خونه باشه و از خیلی از چیزائی که روزی براش خیلی مهم بودن، بگذره، ولی می گذره، به خاطر پسرش بدون ذره ای پشیمونی می گذره، بودنت، شاد بودنت، سالم بودنت و صالح بودنت از هر چیز دیگه ای مهم ترهمحبت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آیدا
15 شهریور 93 15:46
وای مژگان واقعا؟!!! خیلی تصمیم سختیه میدونم... من راستش از خیلی قبل از بارداریم به این فکر کرده بودم..میدونیکه... ولی این چند وقت همش داشتم فکر می کردم شاید چند مه امتحانکنم اومدن رو... راستش رو بکم بنظرم کار خیلی خیلی درستی داری می کنی.. البته بگم که فداکاری بزرگیه که برای عزیز دلت خواهیکرد..آخ جون من هر روز میام خونتون
مامان مژگان
پاسخ
آره آیدا جون، تصمیم سختی بود ولی به این فکر کردم که دنیا دو روزه و ارزش این همه سختی رو نداره از طرفی هم دارم شیرین ترین لحظات رهامم رو از دست می دم و این خیلی برام سخته، آیدا نمی دونم از چشماش می خونم که از این شرایط راضی نیست ، هی پیش خودم می گفتم عادت می کنه ولی واقعیت اینه که عادت نکرد و البته خودم هم عادت نکردم البته الان تو تصمیمی که گرفتم کاملا راسخم و اصلا احساس پشیمونی نمی کنم شما هم تصمیم درستی گرفتی آیدا جون، من امتحان کردم تمام وقت سر کار اومدن رو ، اصلا روزای خوبی نبود، ولی کار پاره وقت رو پیشنهاد می کنم چون فکر می کنم دائما تو خونه موندن آدم رو از اجتماع دور می کنه و این برای هیچ کدومتون خوب نیست، ایشالا تو دیدارمون مفصل تر صحبت می کنیم عزیزم من بی صبرانه منتظر دیدن هر دوتونم، وای که چقدر هیجان انگیزه دیدن شکم توپولی عزیزت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد