رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

رهام

سینه خیز حرفه ای رهامم

1393/6/10 14:04
نویسنده : مامان مژگان
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از عسل مامان محبتبوس

الهی مامان فدای سینه خیز رفتنت بشه محبت

از 5 شنبه که می شدی 7 ماه و 7 روزت سینه خیز رفتنت به صورت رسمی و کامل شروع شد، تا قبل اون دنده عقب حرکت می کردی نفسم بغل 

الان که حدود 5 روزی از اولین سینه خیز رفتنت می کذره کاملا حرفه ای حرکت می کنی، وقتی می رم تو اتاق دنبالم سینه خیز تا جلوی در اتاق می یای و نگام می کنی و می خندی محبتبوس و دل مامانی رو اب می کنی حسابیییبوس

دیروز برای اولین بار تونستی خودت رو از حالت نشسته به خوابیده دربیاری و سینه خیز بری تا پیش کنترل تلویزیون ، راستی مامانی عاشق کنترلی، اگه ساعتها هم باهاش بازی کنی سیر نمی شی، موبایل،لب تاپ، کیف و هر چیز دیگه ای که کثیف یا خطرناک باشه از علایق شماست زبان در کل خیلی اسباب بازیاتو تحویل نمی گیری و دوست داری با  وسایل دیگه بازی کنی ، راستی مامانی عاشق ساعت هم هستی حالا هر جور و هر شکل و هر اندازه ای باشه بوس

قایم موشک بازی کردن رو یاد گرفتی، وقتی کسی رو می بینی که دوسش داری، نگاش می کنی و سرت رو بر می گردونی و خودت  رو محکم تو بغل مامانی قایم می کنی و دوباره و دوباره ودوباره این کارو انجام می دیبغل

عاشق بغل کردنتم رهامم، وقتی بغلت می کنم انگار دنیا رو تو بغلم دارم  محبت خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم و خدا رو به خاطر داشتن پسر نازنینی مثل شما هزار بار شکر می کنم بغل

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آیدا
10 شهریور 93 16:52
ای خاله فدای شما بشه که سینه خیز راه میری.. داری بزرگ میشی رهام جونم... عزیز دلم خوب شیطونی کن و زودتر راه بیفت تا مامان مجبور شه همه چیز های روی میز ها ر جمع کنه.. هوررررررااااا
مامان مژگان
پاسخ
خدا نکنه خاله آیدای مهربون مرسی که اومدی و بهمون سر زدی، این پیچ بدون شما رنگی نداره
مامان لیلی
12 شهریور 93 9:26
ای جاااان! مبارک باشه ایشالا توی تمام زندگیش توی مسرهای درست حرکت کنه... حالا چهاردست و پا رفتن و راه رفتن و دویدن و رقصیدن و قر دادن و ..... این ناز پسر مونده ایشالا با همسری ببینید و از وجود این گل زندگیتون لذت ببرید.... ایشاللللللللللللللللللللااااااااااااااااا
مامان مژگان
پاسخ
مرسی لیلی جون متقابلا برای شما و آرسام عزیزم
آیدا
12 شهریور 93 21:05
عزیز دلمی.. مامان مژگان من دائم می خونمتون ولی از هر ۵ تا کامنت یکیش بهت می رسه... من مرتب می خونمت دوستم
مامان مژگان
پاسخ
مرسی عزیزم مراقب خودت و هلوی عزیز باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد