رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

رهام

بدون عنوان

1393/5/27 9:38
نویسنده : مامان مژگان
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامام، سلام جون مامان

روزا و هفته ها دارن خیلییییییی سریع پشت سر می گذرن و شما پسر نازنینم داری به سرعت بزرگ می شی، نمی دونم از این موضوع خوشحال باشم یا ناراحت، از طرفی دوست دارم زودتر بزرگ شی و از طرف دیگه هم خیلییی دلم برای این روزات و شیرین کاری های خاص این روزات تنگ می شهبوس

خیلی عسل شدی مامانی، واکنشات دل آدم رو آب می کنهبوس، اگه کسی رو دوست داشته باشی وقتی می بینیش صدایی شبیه " haaaaah" همراه با خنده بلند در میاری و شرع می کنی به دست و پا زدن و پرت کردن خودت تو  بغل اون فردمحبت و اگه کسی رو دوست نداشته باشی سریع برمیگردی تو بغلم و محکم خودت رو به مامانی می چسبونی، اخ که چقدر من این کارت رو دوست دارم، راستش کلی احساس غرور می کنمبغل بعضی موقع ها به این فکر می کنم که شما گل پسری خود خودمی، کلی به خودم می بالم و کلی خدا رو به خاطر داشتنت شکر می کنم محبت

نفس مامان الان دیگه کاملا مسلط می شینی و بیشتر مواقع نشسته بازی می کنی و کلی از این بابت ذوق می کنی، دیگه حاظر نیستی خوابیده بازی کنی، البته یه گلگی کوچیک هم بکنم ، آخه پسر گلم چرا سینه خیز و یا لااقل چهار دست و پا نمی ری مامان ؟شاکی تا به شکم می خوابونمت سریع خسته می شی بر می گردی به پشت و پروژه تمرین سینه خیز و چهار دست و پا تعطیل می شه چشمک

مامانی غذای کمکیت رو هم شروع کردیم، الان سرلاک، فرنی و سوپ و میوه (هندوانه، سیب، موز، گلابی و...)می خوری، گاهی اوقات شبا دلپیچه می گیری که به توصیه مامان بزرگ عزیز با کمی عرق نعناع و نبات داغ حل می شهآرام

راستی مامانی دندون دومت داره کنار دندون اولت در میاد، خیلیییی خوشگل و نمکی شدی وقتی می خندی یه دونه و نصفی دندونت دیده می شه ، آخ که چقدر خوردنی می شی بغل

عزیز دلم، پسر صبور و با فهم خودم، می دونم شرایط مامان و بابایی رو درک می کنی، به خاطر اینکه روزا پیشت نیستم ،از مامانی ناراحت نیستی و با خوش اخلاقی تمام پیش مامان بزرگا می مونی تا مامانی زود برگرده پیشت، مامانی فدای پسر نازنین ، خوش رو  و فهمیده خودش بشهمحبت

مامانی اینم بگم که بوئیدن و بوسیدنت لذت بخش ترین کار دنیاست، وقتی از سر کار بر میگردم خونه بغلت می کنم و  هزار بار می بوسمت و می چلونمت ،بعد اینکه یه وعده شیر مامانی رو میل می کنی، شروع به بازی می کنیم و کلی سر و صدا  راه می اندازیم محبت

رهام عزیزم مامانی و بابایی خیلی دوست دارن و بزرگترین آرزوشون سلامتی و سادی پسر گلشونه، از خدا می خوام خودش همیشه مراقبت باشه و همیشه لبات خندون باشه عزیزکم بوسبوسبوسمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد