رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

رهام

اولین دندون رهامم

1393/5/13 11:58
نویسنده : مامان مژگان
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین مامانبوس

مامانی اولین مروارید قشنگت تو 6 ماه و دو هفتگیت در اومدجشنتشویقجشن

مبارکت باشه عزیز دلم ، ایشالا که بقیه دندونات هم به سلامتی در بیان 

خیلییییییییی خوشحالم عزیزکم بغل

مامان بزرگ مهربون می خواد برات آش دندونی درست کنه البته من باید بخورم محبت

یکم از حال و هوای این روزات بگم مامانی

هفته پیش دچار تهوع و اسهال شدید شدی، نمی دونم ربطی به دندون در آوردنت داشت یا عفونت گوارشی و ویروس بود !!

چند وقتی می شه که مامانی رو حسابی گاز می گیری، فکر کنم این کار باعث تسکین دردت می شه

الهی مامان فدات شه، شنیدم دندون در آوردن خیلی درد داره و بچه ها رو حسابی اذیت می کنهغمگین

هر پارچه و ملافه ای دستت میاد می بری تو دهنت و گازش می گیری ، لباسهایی که تو تنت هستن رو هم گاهی تو دهنت می بری و شروع به خوردنشون می کنی!!!

دیشب که داشتم بهت سرلاک می دادم، قاشق می خورد به دندونت و صدا می داد و من و بابایی کیییییییف می کردیم بغل

راستی بگم تازه 2 روزی می شه که سرلاکت رو شروع کردم و دکتر گفته که کم کم شروع کنم ، روز اول یک قاشق مربا خوری، روز دوم یک قاشق و نیم و همینطور اضافه کنم، ولی شما که یه قاشق رو اصلا قبول نداشتی و انقدر ملتمسانه نگاه ظرف می کردی که من روز اول 3 قاشق و روز دوم 5 قاشق بهت دادم البته باز سیر نشدی و کلی قر زدی و گریه کردی که بازم می خوای، الهی مامان فدای پسر شکموش بشه بغل

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان لیلی
14 مرداد 93 10:22
اولین مرواریدت مبارک عزیزم... امیدوارم بقیه مرواریدات هم بدون درد در بیان و همیشه سالم باشن تا چیزای خوشمزه باهاشون بخوری عزیز خاله
مامان مژگان
پاسخ
منون عزیزم، اولین مروارید آرسام کوچولوی شیطون هم مبارک، ایشال که همیشه شاد و سلامت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد