رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

رهام

جوجه کوچولوی مامان

1393/5/12 15:44
نویسنده : مامان مژگان
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی مامانمحبت

الهی مامان فدات بشه که اینقدر ماه و دوست داشتنی و خوردنی شدیمحبت

 شما پسر گلم 6 ماه و 2 هفته ات شدهبوس

خیلی شیرین کاری می کنی و از همه اونا قشنگ تر برای مامانی اینه که صورت مامانی رو گاز می گیری(فقط صورت مامانی رو ) البته از روی دوست داشتن یه چیزی شبیه بوس کردنه، وقتی با هم بازی می کنیم وقتی خیلی ذوق می کنی محکم صورتمو گاز می گیری و من عاششششق این کارتمبغلبوس

بغل کردن و بازی کردن باهات جزء لذت بخش ترین کارای زندگیم شده ، از سر کار که می یام فقط می خورمت بس که شیرینی، انقدر با هم بازی می کنیم که هر دو خسته می شیم ، شما می خوابی و مامانی به کاراش می رسه

دیشب خیلی زود خوابیدی (ساعت 8:30) و همین باعث شد ساعت 3 صبح از خواب بیدار بشی و بازی کنی، هی از این ور تخت قل می خوردی می رفتی اونور تخت، از خودت صدا در می اوردی  da da da” “ ba ba ba” be be “"  بعد هم شروع کردی به کوبیدن روی چوب تختنه

اولش بیدار شدم یکم باهات بازی کردم بعد نمی دونم کی  خوابم برده بود و نمی دونم کی خوابت برد

انقدر وول می خوردی  توی خواب و غلت می زدی که من فقط رو یه وجب جا به صورت اریب خوابیدم و شما بودی و یه تخت جا ، الهی من فدای خوابیدنت بشم که انقدر ماه می خوابیبغل

مامانی این روزا خیلی دلم برات تنگ می شه، ساعت دو که می شه، کارم می شه نگاه کردن به ساعت که کی می تونم پر بکشم و بیام پیشت

عزیز دلم رهام قشنگم نفس مامانی خیلی خیلی دوستت دارم و هر لحظه خدا رو به خاطر داشتنت شکر می کنم، مامانی شما هم قول بده که پسر خوبی برای مامان و بابا باشی ، قلب بزرگ و بخشنده ای داشته باشی، مهربون باشی و همه رو دوست داشته باشی محبت

می بوسمت هزار بار عشقم بوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد