رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

رهام

اولین کلمات رهامم

1393/4/15 9:54
نویسنده : مامان مژگان
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامانبوسمحبت

عزیزکم، نفسم، شیرین تر از عسلم، دقیقا توی 5  ماه و دو هفتهگیت اولین کلماتت رو گفتی "  بغل“da da da

الهی مامان قربون بره، الهی مامان فدای حرف زدنت بشه عشقممحبتبغل

وقتی داشتم می خوابوندمت ، پستونک تو دهنت بود، پستونک رو در اوردی و شروع کردی به " د د د" گفتن و با گفتن من تو هم تکرار می کردی، خیلییییییی شیرین بود حرف زدنت، کلی با بابایی قربون  صدقت رفتیم و کیف کردیمبغل

مامانی این روزا دندون در آوردن داره اذیتت می کنه، هر چیزی که دستت می یاد رو می کنی تو دهنت و گازش می گیری، شبا تو خواب راحت نیستی و همش نق می زنی و یه جورایی ناله می کنی، دلم آتیش می گیره ناله کردنت رو می بینمغمگینخطا

بیدار می شم و یکم پشتت رو ماساژ می دم، بهت شیر می دم، تو بغلم می گیرمت ، برات لالایی می خونم و می بوسمت ، آروم می شی ولی دوباره بعد از یه ساعت دیگه ناله هات دوباره شروع می شهغمگین

این موضوع حسابی فکر و روحمو بهم ریخته ، وقتی سرکارم خیلی دل نگرانتم، هر موقع زنگ می زنم مامان بزرگ می گه خیلی آرومی و داری بازی می کنی یا خوابیدی، ولی باز دلم آروم نمی گیره

عزیز دلم، مامان فدات شده، امیدوارم این روزای سخت دندون درآوردنت زودتر بگذره و مرواریدای قشنگت بیرون بیان و هر چه زودتر  این درد و بی قرارایا تموم شنبوسبوسبوس

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد