رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

رهام

نشستن رهام خوشگلم

1393/3/12 15:43
نویسنده : مامان مژگان
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان محبتمحبتمحبتبوسبوسبوس

عزیز دلم دیروز، خیلی متفاوت بودی چشمک دیروز چهار ماه و 13 روزت بود و من برای دومین روز رفتم سر کار، وقتی برگشتم و بغلت کردم پاهات محکم گذاشتی رو شکم مامانی و چند دقیقه ای کاملا مسلط وایسادی ، البته من وستاتو گرفته بودم جشنجشنتشویقتشویق قبلا که اینطوری وایمیسادی سریع خسته می شدی و زانوهاتو خم می کردی ولی دیروز خیلی خوب مقاومت کردی ، تا اخر شب هم مدام اینکار رو می کردی و کیف می کردی بوس

بعد خواستم امتحان کنم ببینم خودت چقدر تنهایی می تونی بشینی، گووشه مبل نشوندمت و تو عشقم حسابی ما رو متعجب کردی ، حدود 2 دقیقه به تنهایی نشستی جشنجشنتشویقتشویق

آفرییییییییییییییییییین به این گل پسر دوست داشتنی ، باهوش و زرنگ مامان تشویقتشویقتشویقبوسبوسبوس

پسر گلم دو سه روزی می شه کف سرت شوره زده، کف سرت رو روغن زیتون مالیدم تا ببرمت حمام، موقع روغن مالیدم خمار خواب شدی و حسابی رفتی به خواب، اینم از عکس الانت بوس

اینم از زست خواب دیشبت بغل

پسر شیطون مامانمحبتبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الناز
12 خرداد 93 15:49
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------------
هانا
13 خرداد 93 12:33
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییی چقدر پسرمون تغیییر تغییر کرده .. چه ناز شده!!
مامان مژگان
پاسخ
هانای عزیزم مرسی که بهمون سر زدی
آیدا
13 خرداد 93 12:35
عزززززززییییییزززممم . خب من دلم تنگ شده که !!! کی بیامممم یکم بچلونم گل پسری رو؟!!! وای مژگان یعنی شیطنت داره از چشم های خوشگلش می باره
مامان مژگان
پاسخ
شما هر وقت دوست داشتین تشریف بیارین، رهام آماده چلوندنه آره آیدا جون حسابی شیطون شده، الانم که لب تاپ رو پامه و دارم تایپ می کنم با پاهاش صفحه لب تاپو می بنده و نمی زاره به کارم برسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد