رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

رهام

اولین کوتاهی موی پسرم

1393/2/24 11:40
نویسنده : مامان مژگان
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

عزیزکم، مامانی تو سه ماه و بیست و پنج روزگیت برای اولین بار موهای خوشگلتو کوتاه کرد بغلمحبت

مامانی اصلا دوست نداشتم موهاتو کوتاه کنم ولی خیلی هپلی شده بودی نازنینم چشمک موهات کم پشت شده بود و بلند

البته مامانی خیلی کم موهاتو کوتاه کردم، یکم بغل گوشاتو و یکم پشت موهاتو، اخه هوا داره گرم می شه و این موها باعث عرق سوز شدنت می شدن، موهاتو برات نگه داشتم عسلم بوسبوسبوس

پسر گلم من و بابایی تصمیم گرفتیم خونمون رو عوض کنیم، آخه مامانی خونه ای که الان توشیم آسانسور نداره و ما تو طبقه سوم هستیم، گلم مامانی کمر درد داره و نمی تونه تو رو بغل کنه و از پله ها بالا و پایین بره، علاوه بر اون ما ماهی حدود یک میلیون تومن داریم اجاره نقدی می دیم که خب خیلی زیاده، تصمیم داریم اگه بتونیم یه خونه خوب پیدا کنیم که رهن کامل هم باشه، جابه جا شیم که البته اسباب کشیش کار خیلی خیلی سختیه غمگین

عزیز دلم الان 5 روز که تو پی پی نکردی و دل درد داری مامانی، هر کاری تونستم کردم، شیاف قرقوروت(توصیه خاله بهاره، مامان آوا جون)، شیر خشت، ترنجبین ، جیش گرفتن و ...

نفس مامان الان خوابی ولی از دلدرد همش تو خواب ناله می کنی و دل مامانی رو آتیش می زنی، ایشالا  که زودتر پی پی کنی و راحت بشی نفسم غمناک

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ایدا
24 اردیبهشت 93 12:37
عزیزم!! گل پسری باز دل درد داره؟!! مامانم بازم گفت بهش گریپ میکسچر؟!!! بده و عارقش رو هم بگیر حتما!! هووووررررررررررررراااااااا!! اسباب کشی!! رومن حتما حساب کنین با سر میام کمک!! بعد یه سوال الان یعنی موهاشو کوتاه کردی؟!!!!! قشنگ کوتاه کن بگذار گل پسری که گرمایی هم هست یکم خنک باشه تابستونی!!!
مامان مژگان
پاسخ
آره عزیزم، گلاب به روتون هنوزم پی پی نکرده، امروز شد 7 روز، بچم دائما از دلدرد به خودش می پیچه و گریه می کنه گریپ میچر برای دلپیچه است، رهام الان دچار یبوست شده در مورد اسباب کشی هم ممنون عزیزم
مامان عرفان
6 خرداد 93 18:37
واي خدا اين پسري چه نازهو عزيزم من تازه باهات اشنا شدم.اگه دوست داري شما هم به عرفانم سر بز.ن
مامان مژگان
پاسخ
عزیزم چه پسر خوشگل و دوست داشتنی داری ، خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد