رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

رهام

زیبا ترین هدیه خدا

1393/4/10 8:51
نویسنده : مامان مژگان
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون مامان، عشق مامان، عمر مامانمحبتبغلمحبت

عزیزکم صبحا که چشم باز می کنم ،قشنگ ترین صحنه دنیا رو می بینم، رهام عزیزم  رو می بینم که روبروی مامانی ، صورت تو صورت مامانی آروم و ناز خوابیده، انقدر معصومی که وقتی آدم بهت نگاه می کنه دلش پر از عشق می شه ، بوئیدنت و بوسیدنت قشنگ ترین حس دنیا رو داره ، وقتی محکم به بغلم می چسبی سرمست می شم ، وقتی به صورتم نگاه می کنی و می خندی تمام وجودم پر می شه از عشق، وقتی با هم بازی می کنیم منم می شم یه مامان کوچولوی 3 ساله با همون حال و هوا، به هیچ چیز غیر از لذت بردن از اون لحظه فکر نمی کنم ،از غصه های دنیا دور می شم و چند لحظه ای رو به معنای واقعی زندگی می کنم بغلمحبتبوس   

خدایا هزاران هزار بار به خاطر هدیه بزرگ و عزیز و معصوم و دوست داشتنی ات شکرت می کنم

خدایا ازت می خوام کمکم کنی مادر خوب و لایقی باشم و این هدیه عزیز ، رهام قشنگم رو همونطور که شایسته است ، تربیت کنم

خدایا خودت مراقب رهام عزیزم باش،  می دونی که من طاقت ذره ای ناراحتی اش رو ندارم

خدایا گرمی زندگیمون رو پایدار و همیشگی کن و عشق به هم رو توی دلامون جاودانه کن

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آیدا
11 تیر 93 8:28
عشقتون پاینده مهربونم..
مامان مژگان
پاسخ
مرسی آیدای عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد