رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رهام

23 ماهگی رهامم

1394/8/30 11:58
نویسنده : مامان مژگان
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان محبت

چقدر دلتنگ وبت شدم نازنینم و چقدر دلتنگ خودت و بوی تنت محبت

نفس مامان این روزا خیلی پر مشغله شدم و فرصت نمی کنم بیام و برات بنویسم

عزیز دل مامان در استانه 2 سالگی هستی،باور نکردنیه واقعا،من مادر یه پسر 2 ساله فوق العاده نازنین و مهربون و شیطون و دوست داشتنی هستم

زمان به سرعت برق و باد می گذره و من دلتنگ روزای گذشته

دلتنگ رهام یه روزه

دلتنگ رهام 6 ماهه

دلتنگ رهام یه ساله

دلتنگ رهام 18 ماهه و...

دوست ندارم بزرگ شی چون می دونم دلم لک می زنه برای این روزهاتمحبت

خیلی شیرین زبونی می کنی مامانی

جمله که نه ولی تقریبا تمام کلمات رو مثل طوطی تکرار می کنی البته به زبون خودت

مثلا شونه می شه نوشه

سینه می شه نیسه،دامداران می شه نامنالان ،کلا ر توی کلماتت نداری و اکثر مواقع به جای اونها "ی" می زاری،مکالمه های تلفنیت معنا دار شدن ،تا تلفن زنگ می خوره می ری و گوشی رو بر می داری و می گی "اننووو بهههه" .......هر روز یه شیرین کاری جدید داری عشقم و کلی ماها ذوق می کنیم،مثلا دیروز خاله مریم بهت گفت رهام بیا یه عکس سلفی بگیریم سریع رفتی کنار خاله مریم و یکمی خودت رو به سمت اون متمایل کردی یه ژست با مزه گرفتی :)))

راستی مامانی این روزا خیلی به من وابسته شدی،وقتی می رسم خونه تا وقتی بیداری اجازه هیچ کاری رو ندارم و فقط می گی بازی ،مامانی خسته سعی می کنه خستگیاش رو رو بزاره کنار و تا می تونه جبران نبودنش رو بکنه،

عزیز دل مامان  یه خبر خوب بدم که مامانی و بابای خونه خریدن و تا یه ماه دیگه می ریم خونه خودمون ،اینم بگم که خونمون نزدیکه خونه مامان جونه و دیگه شما صبح زود از خواب بیدار نمی شی گلم،شرایط برات بهتر می شه ،ایشالا که خیر باشه برامون 

عشق مامان خیلی خیلی دوستت دارم و خدا رو به خاطر داشتنت هزار هزار بار شکر می کنم محبت

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد