رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رهام

11 ماهی و پنجمین دندون رهامم

1393/11/21 8:38
نویسنده : مامان مژگان
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

خوبی عشقم؟

مامانی پنجمین دندونت مبارکت باشهبغلجمعه 17 بهمن داشتیم شما رو می بردیم شهربازی که تو ماشین متوجه شدم پمین دندونت کنار 2 تا دندون فسقلی فک پایینت داره در می یاد، مبارکت باشه کوچولوی مامان که داری با سرعت نور بزرگ می شیبوس

خیلیییی خیلییییییی شیرین شدی و خیلییییی خیلییییییی شیطونبغل من عاشق پسر بچه های شیطونم البته مامانی قول بده دیگه شیطنتات از این بیشتر نشه ااچشمک

خیلی زود هر کاری رو یاد می گیری و تقلید می کنی، جدیدا یاد گرفتی بوس می فرستی، چشمک می زنی ، کسی حالت رو می پرس سر تکون می دی به این معنی که خوبم و ...

ولی مامانی یه گله کوچیک هم بکنم که که خیلی جیغ جیغو شدی غمگین هر چیزیرو که می خوای جیغ می کشی و تا بهش نرسی آروم نمی شی، راستش تو اینترنت خوندم که تو این جور موقع ها باید نسبت به جیغت بی تفاوت باشم ولی جواب نمی ده و شدید تر گریه می کنی و گاهی هم اصل موضوع یادت می ره و از بی تفاوتی من ناراحت می شی، جدیدا سعی می کنم سریع حواست رو به چیز دیگه ای پرت کنم که فکر کنم این روش بهتریهآرام

متاسفانه این چند روز گذشته خیلی خوب نبودی مامانی، شبا اصلا راحت نمی خوابیدی، همش از درد ناله می کردی و گاهی با گریه از خواب بیدار می شدی،این چند روزه شکمت خیلی بزرگ شده بود و سفت، دیروز بردمت پیش دکتر فهیم زاد، گفت ممکنه روده هات انگل داشته باشه و برات آزمایش مدفوع و خون نوشت، البته آزمایش خون برای چک کردن کم خونی و اینجور چیزاست ، ایشالا که چیز مهمی نیست و سلامت سلامت باشی گل پسرمبوس

 

 

اینم چند تا عکس از یازده ماهگی رهام عزیزم محبت

اینم یه ترفند جدیدی برای خواب کردن آقا رهامچشمک شبا خیلی سخت می خوابی ، خوابت می یاد ولی دوست نداری بری بخوابیبوس

اینم از اولین تجربه بستنی خوردنت

پسرم فست فود خور شده دیگهبدبو

قربونت برم پسر گلم ، هزار هزار بار  دوستت دارم بوسمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آیدا
21 بهمن 93 14:40
وای مژگان ماشاالله چقدر بزرگ شده....چهره اش داره هی عوض میشه..کلی دلم تنگ شد براش مگه چند وقته ندیدمش... یه عالمه چهره اش تغییر کرده ها.. قربونش بشم شیطون خاله اشه
مامان مژگان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم، آره آیدا جون چهره اش دیگه کودکانه داره میشه، ایشالا به زودی میایم پیشتسام رو از طرف من اول حسابی بوش کن بعد حسابی ببوسش، خیلی بی قراره دیدنشم
مامان فرخنده
25 بهمن 93 7:55
اي جانم عزيززززززززززززدلم كه مثل فرشته ها لالا كردي در مورد جيغ زدن هم نگران نباش يه مقطعي از سنشون بخاطر اينكه جلب توجه كنند اين كار را انجام ميدند بزرگتر بشه خودش اين كار را ترك ميكنه همون كه حواسش را پرت ميكني خيلي خوبه قربون اون بستني خوردنت خودتت كه شيرين هستي پسر ناز
مامان مژگان
پاسخ
مرسی فرخنده جونراستش یکی از همسایه هامون یه پسر 3 ساله داره که دائما جیغ می زنه، و اون باعث شده انقدر نگران این جیغای رهام بشم ملیسای نازنین رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد