رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رهام

تولد یک سالگی

1393/10/29 11:01
نویسنده : مامان مژگان
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترنممحبتمحبتمحبت

امروز اولین سالروز قشنگترین و باشکوه ترین اتفاق زندگی من و باباییه

امروز تولد گل پسرمه، تولد عمر دوباره منه، تولد رهام منهبغل

تولدت هزار هزار بار  مبااااااااااااارک فرشته کوچولوی منمحبتبغلبوس

مامانی هیچ وقت لحظه تولدت رو فراموش نمی کنم ، قشنگ ترین لحظه زندگیم بود، تو اون لحظه حضور خدا رو از نزدیک لمس کردم، خدا یه فرشته کوچولوی ناز رو با دستای خودش گذاشت تو آغوشم...

من و بابایی خیلی خیلی دوستت داریم عزیزکم و خدا رو به خاطر داشتنت هزار بار شکر می کنیم،  به داشتنت افتخار می کنیم و از خدا می خوایم کمکمون کنه که بتونیم این فرشته نازنین رو خوب تربیت کنیم و این تو مورد سربلند باشیم

رهام عزیزم ، تولد تو عشقم مصادفه با تولد دوباره من، تولد مژگان جدید، مژگانی که مادر شده، پر از احساس شده برای همه کوچولوها، مامانی ازت ممنونم، با بودن شماست که مامانی می تونه این حسارو تجربه کنه و لذت ببره بوس

از خدا برات بهترین ها رو می خوام و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی مامانی ، هیچ وقت یادت نره که از هر لحظه زندگیت لذت ببری، بزرگترین آرزوهام با شادی و خوشبختی تو نازنینم گره خورده، از خدا می خوام همیشه شاد و موفق باشی و همیشه از زندگیت لذت ببریمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بعدا میام و عکسای جشن تولدت رو می زارم بوس

عکسای تولد رهامم در ادامه مطالب

 

سلام نفسم

خوبی مامانی؟

الان که اومدم عکسای تولدت رو بزارم، واکسن یک سالگیت رو زدی عشقم

وقتی که رفته بودیم واکسن 6 ماهگیت رو بزنیم پیش خودم می گفتم اخی تا 6 ماه دیگه پسرم راحته و واکسنی نداره، مثل برق و باد گذشت این 6 ماه و رهامم هر روز داره بزرگتر و باهوش تر می شه، دیگه همه کاراش هدف داره، بازیگوشیاش و شیطنتاش با هدفه بغل

قبل از اینکه عکسات رو بزارم می خوام یکم از کارایی که انجام می دی بگم؛

عزیز دلم الان کاملا مسلط می تونی راه بری ،الهی مامان فدای قدمای کوچولوت بشه خیلیییییی خوشگل راه می ریمحبت

دیگه وقتی غذا برات می زارم خودت بر می داری و می خوری، البته هنوز با قاشق خردن رو یاد نگرفتی و فعلا با دستت غذا میخوری

اینم بگم که دستور دادنت خیلی خوب شدهچشمک تا چیزی رو می خوای دستت رو دراز می کنی سمتش و یه نگاه به مامانی می کنی که فلان چیزو می خوام خندونک منم هم دارم مقابله می کنم با این کارت و تشویقت می کنم که خودت بری و بیاریشبوس

عاشق پرده بازی و قایم موشک بازی هستیبغل

هر ظرف در داری بهت می دیم، درشو باز می کنی و سعی می کنی دوباره ببندیش

با نی آب میوه خوردن رو یاد گرفتی

ماشین بازی رو خیلی دوست داری

یه کار دیگه ات که من خیلیییی دوستت دارم اینه که وقتی می بینی کسی خوابه می ری پیشش و صورتت رو می زاری رو صورتش یعنی بوسش می کنی و بعد ناز می کنی اگه بیدار نشه دیگه می کوبی تو صورتشخندونک

جدیدا اصلا دوست نداری با تلفن صحبت کنم، تا می بینی دارم می یای و گوشی رو ازم می گیری و فرار می کنی خندونک الهی مامان فدات شه دوست داری تمام توجهم بهت باشهمحبت

راستی نگفته بودم که عاشق عروسکاتی (نعمت و رحمت و الوین و ببعی ) مهمونای کوچولوی تولدت هم همینا بودنبغلایشالا سال بعد تولد بزرگتری برات می گیرم تا کوچوولهای واقعی رو دعوت کنیم بوس

راستی یه مهمون ویزه هم داشتیم، نامزد دائی امیر، اولین بار بود که تو جمعون می یومد، ایشالا که خوشبخت باشنمحبت

راستی ما امسال 2 بار تولد برات گرفتیم که البته هر دوش خیلی خودمونی و جمع و جور بود

تولد اصلیت روز دو شنبه بود که چون همگی سر کار بودن، یه جشن سه نفره کوچولو گرفتیم

جمعه شب هم بابایزرگا و مامان بزرگا و خاله مریم و دائی امیرو ونامزدش بودن و برای مشا جشن گرفتیم

این از عکسای تولد دردونه مامانمحبت

این کیک تولد شما تو جشن 3 نفریمون بود، قربون پسر خوش خنده و خوش اخلاقم بشم منبوس

قربون پسر خوشتیپم بشم منمحبت

 

 

خیلی خیلی دوستت دارم نفسممحبتبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آیدا
29 دی 93 12:53
رهام خاله.. قربون اون نگاه شیطونت بشم...تولدت مبارکانشاالله زیر سایه پدر و مادرمهربونت 120 ساله بشی.. پله های خوشبختی رو یکی بعد از دیگری طی کنی و به هر آنچه که آرزوش رو داری برسی.. مبارک باشه اولین سالگرد تولدت عزیزم
مامان مژگان
پاسخ
خاله آیدای عزیز و مهربونم، ممنون ایشالا خدا فرشته کوچولوی عزیز شما رو هم براتون حفظ کنه و همیشه شاد و سلامت باشه
سارا
30 دی 93 0:33
مژگان عزیرم تولد پسر گلمون مبارک ایشا...120 ساله شه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه .مطمئن هستم رهام جون بهترین مامان دنیا رو داره . یه بوس گنده از طرف من و آرسام برای رهام
مامان مژگان
پاسخ
ممنونم سارای عزیز ایشالا خدا آرسام نازنین رو براتون حفظ کنه و این گل پسر خوردنی همیشه سلامت باشه
مامان فرخنده
30 دی 93 7:51
روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا رهام جان تولدت مبارک عزیزم هميشه سلامت وشاد باشي مژگان جونم روز مادر شدن شما هم مبارك باشه وسايه ات بالا سر خونواده گلت باشه مامان پر احساس
مامان مژگان
پاسخ
فرخنده جون مرسی از لطفت از خدا می خوام ملیسای خوشگل و شیرین زبون زیر سایه شما و پدرش زندگی خوب و شیرینی داشته باشه
مامان فرخنده
7 بهمن 93 9:14
قربون اون پاپيون خوشگلت بشم من صدساله بشي رهام خوشمزه
مامان مژگان
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد