رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

رهام

چهارمین دندون عسلم و تاتی تاتی تا 15-20 قدم

1393/9/29 8:57
نویسنده : مامان مژگان
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامانی محبت

خوبی نفسم؟

امروز شما پیش بابایی موندی و من اومدم سر کار، می دونم وقتی پیش بابایی هستی حسابی بهت خوش می گذرهآرام  دو تا پسر بچه شیطون می افتین به هم و حسابی شیطنت می کنین خندونک مامانی هم که نیست خط قرمزها رو نشونتون بدهچشمک 

عزیزدلم 3 شب پیش متوجه شدم دندون چهارمت هم در اومده، یعنی تازه سرش زده بیرونجشنجشنجشن دندونای فک بالات خیلی چهره ات رو داره عوض می کنه، خوردنی تر شدی مامانبغلمحبت

مامانی تو تاتی تاتی کردن به سرعت پیشرفت کردی، تو این 2-3 روزه تا 20 قدم رکورد زدیتشویقمحبت خیلی خیلی ناز راه می ری، تا می خوای جلب توجه کنی سریع دستات رو به نشانه دست ول(مستقلاً راه رفتن چشمک) بالا می بری و با اطراف نگاه می کنی که منو تشویق کنین دیگه خندونک این بگم که وقتی زمین می خوری اصلا کریه نمی کنی و دوست داری سریع پاشی و دوباره راه بری، خیلییییییی با احتیاط قدم بر می داری ، البته نه فقط تو قدم برداشتن تو هر کاری خیلیییی با مزه احتیاط می کنیخندونک محبت

دیروز با خاله مریم رفته بودیم خرید، شما هم همراهمون بودی، اول که وارد مجتمع شدیم گذاشتمت زمین که چند قدم تاتی تاتی کنی که خستگی تو ماشین بودنت در بیاد، تا گذاشتمت زمین یه داد محکم به نشانه اینکه به من توجه کنید زدی خندونک و بعد شروع کردی به تاتی تاتی 5-6 قدم که رفتی من دستت رو گرفتم که یه موقع نخوری زمین ، دائما سعی می کردی دستت رو از دستم بکشی بیرون و خودت راه بری خندونک تا یه بچه می دیدی شروع می کردی به بای بای کردنمحبت

تو هر مغازه ای که می رفتیم با فروشنده ها حسابی جور می شدی اول چشمای خوشگلت رو مثل چشمک بازز و بسته می کردی و بعد با دیدن نشانه مثبت از طرف مقابل شروع به خنده و دالی بازی و از این کارا می کردی والبته تو هر مغازه ای که صدای آهنگ می اومد می رقصیدی خندونکمحبت

دیروز با بودن شما کنارمون حسابی بهمون خوش گذشت بغلمحبت

مامانی خیلی به خودش می باله که پسر گلی مثل شما داره محبت خیلییییییی خیلیییییی دوستت دارم رهام عزیزم و نفسم بسته شده به نفست، از خدا می خوام خودش همیشه مراقب باشه و امیدوارم  همیشه و همیشه دلت شاد باشه و لبت خندونبوسبوسبوسمحبت

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان لیلی
7 دی 93 11:58
مرواریدای جدید و اولین قدمات مبارک عزیزم. الهی همیشه سلامت باشی
مامان مژگان
پاسخ
مرسی عزیزم الهی همه بچه ها شاد و سلامت باشنآرسام وروجک رو ببوس
مادر بزرگ
28 دی 93 10:37
سلام عزیزم وب خوبی دارید من با اجازتون لینگ کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینگ کنید
مامان مژگان
پاسخ
سلام ، ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد