رهام منرهام من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

رهام

تاتی تاتی پسرکم

1393/9/24 10:10
نویسنده : مامان مژگان
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از عسل مامانمحبت

خوبی عشقم؟

مامانی هر روز که می گذره عشقم بهت صد برابر می شه، انقدر دوستت دارم که نمی تونم با جمله وصفش کنم، خدا رو به خاطر داشتن گل پسری مثل شما شکر می کنم و امیدورام همیشه دلت شاد و لبات خندون باشه نفسممحبت

2-3 روزی می شه که تا 5-6 قدم تاتی تاتی می کنی و خودت به تنهایی قدم بر می داریبغل، مامان فدای قدمای کوچولوی و نازت بشهبوس

خیلی وروجک شدی، خوب یاد گرفتی وقتی مامان قیافه ناراحت می گیره چطور از دلش در بیاری، مثلا یاد گرفتی می ری دکمه ریسیور رو هی روشن و خاموش می کنی، منم منعت کردم که این کار رو نکنی، وقتی این کارو انجام می دی من ناراحت می شم و اخم می کنم، برای اینکه از این حال درم بیاری ، دستای کوچولوت رو از روی میز بر می داری و می بری هوا که مثلا من خودم تنهایی وایسادم و شروع به حرکتایی می کنی که منو تشویق کن دیگه مامانی ، من تنهایی وایسادم!!! محبت یا میای و صورتم رو ناز می کنی و بوسم می کنیمحبت

راستش بابایی خیلی انعطاف به خرج می ده و اصلا سخت گیر نیست تو تربیت شما، پس تمام بد اخلاقیا می افته رو دوش مامانیغمگین امیدوارم وقتی بزرگ شی درک کنی که مامان اصلا دوشت نداره به پسرش اخم کنه ولی خب باید یه جوری متوجه شی که چه کاری خوبه و چه کاری بدهبوس

خیلی خیلی دوستت دارم رهام عزیزممحبت

مامان فدای خنده های قشنگت بشه محبت

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرخنده
24 آذر 93 16:04
اي جانم رهام كوچولو تاتي تاتي ميكنه مژگان جونم نگران نباش رهام جون بزرگ بشه تموم اين كارها را متوجه خواهد شد كه مامانش هميشه هميشه دوستش داره و خواهد داشت
مامان مژگان
پاسخ
فدات شم فرخنده جونملیسا جون عزیزمو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد